ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
|
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника*: Виконавчий комітет Оболонської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*: 41853196
3. Місцезнаходження замовника*: вул. Позена, 1/2, с. Оболонь, Полтавська область, 38230
4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Третяк В.В., уповноважена особа, вул. Позена, 1/2, с. Оболонь, Полтавська область, 38230, +380534195152, srada_obolon@ukr.net
4-1. Вид предмета закупівлі: Товар
5. Конкретна назва предмета закупівлі: природний газ (09123000-7 - Природний газ)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09120000-6 - Газове паливо
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17410 м.куб.
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38213, Полтавська обл., с.Пузирі, вул.Центральна, 42
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року
9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія |
Опис |
Тип оплати |
Період, (днів) |
Тип днів |
Розмір оплати, (%) |
Поставка товару |
70% вартості фактично переданного відповіднодо акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу |
Пiсляоплата |
30 |
календарні |
70 |
Поставка товару |
Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період |
Пiсляоплата |
15 |
календарні |
30 |
10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 300000.00 грн. (триста тисяч гривень нуль копійок) (з ПДВ)
10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): -
10-2. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3000.00 грн. (1.0%)
12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *: -
12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): -
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.12.2023 року
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати):
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати):
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*:
17. Дата та час проведення електронного аукціону*:
18. Строк, на який укладається рамкова угода**:
19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**:
уповноважена особа_______КЕП_______/Третяк В.В.
https://rada.info/upload/users_files/22543563/a0140732d7c3e62e73ce5f00aa8f3c31.docx