Оболонська сільська територіальна громада
Полтавська область, Кременчуцький район

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів

Дата: 18.12.2023 16:29
Кількість переглядів: 127

Ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro:

ОГОЛОШЕННЯ 
про проведення відкритих торгів

 

1. Найменування замовника*: Виконавчий комітет Оболонської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області

2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*: 41853196

3. Місцезнаходження замовника*: вул. Позена, 1/2, с. Оболонь, Полтавська область, 38230

4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Третяк В.В., уповноважена особа, вул. Позена, 1/2, с. Оболонь, Полтавська область, 38230, +380534195152, srada_obolon@ukr.net

4-1. Вид предмета закупівлі: Товар

5. Конкретна назва предмета закупівлі: природний газ (09123000-7 - Природний газ)

6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09120000-6 - Газове паливо

7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17410 м.куб.

8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38213, Полтавська обл., с.Пузирі, вул.Центральна, 42

9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року

9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):

Подія

Опис

Тип оплати

Період, (днів)

Тип днів

Розмір оплати, (%)

Поставка товару

70% вартості фактично переданного відповіднодо акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу

Пiсляоплата

30

календарні

70

Поставка товару

Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період

Пiсляоплата

15

календарні

30

10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 300000.00 грн. (триста тисяч гривень нуль копійок) (з ПДВ)

10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): -

10-2. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет

11. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3000.00 грн. (1.0%)

12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *: -

12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): -

13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.12.2023 року

14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати):

15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати):

16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*:

17. Дата та час проведення електронного аукціону*:

18. Строк, на який укладається рамкова угода**:

19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**:

 

уповноважена особа_______КЕП_______/Третяк В.В.

https://rada.info/upload/users_files/22543563/a0140732d7c3e62e73ce5f00aa8f3c31.docx


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь