Оболонська сільська територіальна громада
Полтавська область, Кременчуцький район

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів

Дата: 18.12.2023 16:29
Кількість переглядів: 97

Ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro:

ОГОЛОШЕННЯ 
про проведення відкритих торгів

 

1. Найменування замовника*: Виконавчий комітет Оболонської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області

2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*: 41853196

3. Місцезнаходження замовника*: вул. Позена, 1/2, с. Оболонь, Полтавська область, 38230

4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Третяк В.В., уповноважена особа, вул. Позена, 1/2, с. Оболонь, Полтавська область, 38230, +380534195152, srada_obolon@ukr.net

4-1. Вид предмета закупівлі: Товар

5. Конкретна назва предмета закупівлі: природний газ (09123000-7 - Природний газ)

6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09120000-6 - Газове паливо

7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17410 м.куб.

8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38213, Полтавська обл., с.Пузирі, вул.Центральна, 42

9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року

9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):

Подія

Опис

Тип оплати

Період, (днів)

Тип днів

Розмір оплати, (%)

Поставка товару

70% вартості фактично переданного відповіднодо акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу

Пiсляоплата

30

календарні

70

Поставка товару

Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому Споживач повинен був сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період

Пiсляоплата

15

календарні

30

10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 300000.00 грн. (триста тисяч гривень нуль копійок) (з ПДВ)

10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): -

10-2. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет

11. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3000.00 грн. (1.0%)

12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *: -

12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): -

13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.12.2023 року

14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати):

15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати):

16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*:

17. Дата та час проведення електронного аукціону*:

18. Строк, на який укладається рамкова угода**:

19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**:

 

уповноважена особа_______КЕП_______/Третяк В.В.

https://rada.info/upload/users_files/22543563/a0140732d7c3e62e73ce5f00aa8f3c31.docx


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь