Безбарʼєрність не на словах, а в сервісних центрах МВС Полтавської області
Безбарʼєрність не на словах, а в сервісних центрах МВС Полтавської області
Безбар'єрність — це філософія суспільства без обмежень, у якому забезпечено рівні права та можливості для всіх людей.
14 квітня 2021 року Кабінетом міністрів України було схвалено “Національну стратегію із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року”. Метою Стратегії є створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими.
За теперішніх умов реалізація Стратегії набуває особливого значення, а принципи безбар’єрності стають фундаментом державних політик у всіх сферах громадського життя.
У такому суспільстві кожна людина може реалізувати свої таланти, вільно пересуватися, користуватися різними сервісами та послугами, а також здобувати освіту.
« Рівні можливості для кожного. Саме за таким принципом сервісні центри МВС Полтавщини надають послуги для наших співгромадян» - розповідає заступник начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко.
За словами Ірини Пархоменко, на сьогодні надання послуг сервісними центрами МВС в Полтавській області відповідає всім вимогам доступності та безбар’єрності послуг для кожного:
-
-
-
- наявні місця для паркування транспортних засобів для осіб з інвалідністю;
- ширина дверей на вході дає можливість безперешкодного доступу до приміщення осіб з особливими потребами, в тому числі на візку;
- вхідна група обладнані системами виклику персоналу для осіб з інвалідністю;
- безбар’єрне приміщення й некабінетна система обслуговування;
- в приміщенні обладнана санітарна кімната, наявні таблички та вказівники;
- забезпечено доступ до офіційного веб-сайту центру надання адміністративних послуг особам з порушенням зору.
- адміністратори користуються в роботі «Словником безбар’єрності».
-
-
Бути почутим та зрозумілим це важливо, а ще важливіше розуміти потреби інших та мати бажання допомогти. Так і сервісні центри МВС докладають максимум зусиль для комфорту клієнтів та вирішення їх питань. Цінуємо кожного і вдячні за довіру.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.